چراغ پیشانی مدل NF-611

24

Headlight NF-611

خرید محصول چراغ پیشانی مدل NF-611
شناسه محصول: 16194

قیمت: ۲,۲۰۰,۰۰۰ ریال

توضیحات

چراغ پیشانی مدل NF-611 یکی از لوازم کاربردی و ضروری برای کوهنوردی، غارنوردی، طبیعت گردی و صخره نوردی است. این چراغ پیشانی که به هدلایت نیز شناخته می شود توسط بندی که دارد و طراحی زیبا و مقاومی داشته بر روی سر قرار می گیرد و سفت می شود. راه روشن بودن این چراغ پیشانی از طریق باتری لیتیوم با قابلیت شارژ و یا باتری قلمی امکان پدیر است. روشنایی خوبی این هدلایت دارد و تا 100 متر برد نور ان می باشد.

از دیگر ویژگی هایی که چراغ پیشانی مورد بحث ما دارا می باشد قابلیت تنظیم نور داشته و می توان نور چراغ های آن را در 4 حالت تنظیم کرد. همچنین مجهز به چشمک زن با نور قرمز می باشد. چراغ های پیشانی به دلیل این که نیازی به در دست گرفتن ندارند و مانند چراغ فوه ها یک دست کاربر را به خود نمی گیرند و بر روی پیشانی فرد قرار می گیرد. از این رو دست های کاربر آزاد بوده و می تواند از این چراغ و روشنایی آن بهره ببرد و به کارهای مورد نظرش بپردازد.

هدلامپ NF-611

نمونه هایی دیگر از چراغ پیشانی که در فروشگاه اینترنتی کمپ بانه موجود هستند

چراغ پیشانی اسمال سان small sun ZY-602

هدلایت و چراغ پیشانی سنسور دار مدل W690-1

مشخصات ظاهری چراغ پیشانی سنسوردار مدل NF-611 :

اگر به دنبال یک هدلایت با بدنه مقاوم و با کیفیت هستید. با به شما یکی از بهترین ها را پیشنهاد می دهیم. این هدلایت مدل NF-611 فوق العاده بوده و از طراحی شیک و کارایی عالی برخوردار می باشد.

زیبایی و کیفیت بالا در ساخت از خصوصیاتی هستند که برای این هدلایت به کار برده شده است. بدنه ای با طراحی شیک دارد. از پلاستیک فشرده شده در آن استفاده شده و نشکن می باشد. بندی دارد که به وسیله این بند کاربر می توان چراغ را بسته به میزان دور سر خود بر روی پیشانی اش تند کند.

ابعادی که چراغ پیشانی مدل 611 دارا می باشد برابر اندازه های نظیر ۸۰ × ۵۰ × ۸۰ میلی متر است و وزن 129 گرم دارد. استفاده از پلاستیک در ساخت بدنه اش دلیل برای وزن کم آن بوده اما این پلاستیک دارای کیفیت بالایی است و نشکن می باشد. ضد ضربه بودن از دیگر ویژگی بدنه این چراغ پیشانی به شمار می آید.

مشخصات ظاهری چراغ پیشانی سنسوردار مدل NF-611

نور دهی عالی با برد بالا و سایر قابلیت های هدلایت 611 :

لامپ هایی که در چراغ پیشانی تعبیه شده اند از نوع لامپ COB با قابلیت شارژ 1000 بار مجدد به همراه شارژر و باتری شارژی هستند. نور عالی از لامپ های این چراغ تابیده شده به گونه ای که دارای برد 100 متر و میزان روشنایی 300 لومن می باشد. حالت های نوردهی دیگر ویژگی موجود در این هدلایت بوده و همچنین مجهز به نور پهن برای محیط نزدیک و نقطه ای یا فوکوس برای پرتاب دور است.

میزان شارژ نگه داشتن این چراغ پیشانی در حد مناسبی است. در صورت شارژ کامل 2 تا 5 ساعت قابلیت استفاده بی وقفه را دارد و علاوه بر آن می توان از باتری برای روشنایی اش استفاده کرد. برای شارژ کردن هدلایت از کابل همراه آن که از نوع یو اس بی می باشد می توانید استفاده نمایید. چهار حالت نوردهی دو قوی، ضعیف و چشمک زن برای آن طراحی شده و از نور چشمک زن در مواقع اضطراری و اورژانسی بیشتر استفاده می شود. رنگ نور این لامپ ها از نوع مهتابی است.

نور دهی عالی با برد بالا و سایر قابلیت های هدلایت 611

نتیجه گیری:

چراغ پیشانی مدل NF-611 بسیار سبک و خوش فرم طراحی شده. و با استفاده مداوم از آن احساس خستگی در ناحیه سر و پیشانی را نخواهید داشت. بهترین انتخاب برای کوهنوردی،کمپینگ، غارنوردی و صخره نوردی می باشد. این چراغ پیشانی دارای 3 لامپ از نوع COB LED می باشد و دارای چهار حالت نوردهی دو قوی، ضعیف و چشمک زن است. فروشگاه اینترنتی کمپ بانه این چراغ پیشانی یا هدلایت را با قیمت مناسب به فروش می رساند و شما عزیزان می توانید آن را در اسرع وقت سالم درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات

مشخصاتHeadlight NF-611

وزن

۱۲۹ گرم

رنگ

جنس

پلاستیک فشرده

رنگ نور

سفید مهتابی

نوع شارژر

توسط کابل USB تایپ سی

نوع باتری

دارای یک عدد باتری لیتیومی 3.7 ولت با سایز 18650 می باشد که جدا از آن توسط کابل یو اس بی هم قابل شارژ است

قابلیت تنظیم کانون

دارد

حالت چشمک زن

دارد

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۲,۲۰۰,۰۰۰ ریال